Bandanas for Rhinos

Hundehalstücher zu Gunsten der Initiative  www.Rettet-das-Nashorn.com

Wir sind Ebony und ich 

Who we are
Bild: Debra Bardowicks www.animal-photography.de


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Bandanas werden von mir genäht. Ebony fungiert als Model und Produktester. Unterstützt werden wir von meinem Mann und meiner Mutter sowie von allen Freunden, die die Seite auf Facebook  kräftig liken und teilen. 

Anfänglich habe ich die Bandanas nur für Freunde genäht. Angeregt durch die Physiotherapeutin von Ebony kam ich auf die Idee, die Tücher zu verkaufen. 

Da mir die Initiative "Rettet-das-Nashorn"  sehr am Herzen liegt und ich auch Patin der Nashörner in Balule bin, war klar, dass der Erlös komplett dieser Initiative zugute kommen soll.  

Um mir dieses Engagement leisten zu können, muss ich natürlich einer anderweitigen Vollzeit-Tätigkeit nachgehen. Die Produktionszeit liegt daher bei 1-2 Wochen. Verkauf nur in haushaltsüblichen Mengen ;-)

 

We means Ebony and myself.

The bandanas are sewn by myself. Ebony acts as a model and product tester. We are supported by my husband, my mother and all friends who like and share our Facebook page.

Initially the bandanas were only produced for friends. Inspired by the physiotherapist of Ebony, I came up with the idea to sell the bandanas.

Since the initiative "Save-the-rhino" is very dear to me and I am a sponsor of the rhinos in Balule, it was clear that the proceeds will be donated completly to the benefit of this initiative. 

To be able to make this commitment, I must of course pursue in another paid, full-time job. Therefore, production time  of the bandanas is about 1-2 weeks. Sales only in small quantities.
 

Follow us on Pinterest: Bandanas4Rhinos on Pinterest